top of page

Як замовити?

На сторінці товару або у вікні швидкої покупки ви можете:

1. Ознайомитися з докладною інформацією про товар (фотографії, доступні кольори, розміри, вартість)

2. Додати товар у кошик

3. Перейти до оформлення замовлення

Виберіть потрібний розмір та колір:

1. Скористайтеся відповідною таблицею, щоб визначити правильний розмір

2. Оберіть бажаний колір товару

Кожного разу, коли товар додається в кошик:

1. У правому верхньому куті сайту відображається попередній перегляд вмісту кошика з нещодавно доданими товарами

Щоб перейти до повного перегляду кошика:

1. У міні кошику натисніть "переглянути" 

2. У повному перегляді кошика можна змінити кількість речей, додати примітку

Переконавшись, що в кошику все правильно, можна розпочати процес оформлення замовлення

1. Вкажіть ваші ПІБ, номер телефону, email
2. Вкажіть спосіб та адресу доставки
3. Оберіть тип оплати

Після оформлення замовлення:

1. Електронною поштою надійде автоматичне підтвердження з інформацією про подальшу обробку замовлення
2. Підтвердженням створення замовлення є електронний лист
3. Для уточнення інформації ми можемо зв'язатись з клієнтом телефоном або у соц. мережах, за вказаним номером

Скасування замовлення:

1. Якщо Ви бажаєте скасувати замовлення з певних причин - зв'яжіться з нами за номером телефону: +38 093 939 10 37

Оплата і доставка

Оплата готівкою чи карткою при отриманні (накладний платіж +2% від суми комісія Нової Пошти)

Оплата здійснюється готівкою у відділені Нової Пошти або кур'єру Нової Пошти безпосередньо при доставці замовлення на адресу одержувача. Доступний розрахунок карткою у додатку Нової Пошти. При замовленні товару у поштомат з післяплатою - можлива лише оплата карткою у додатку Нової Пошти. У випадку, коли товар Вам не підійшов - Ви можете одразу повернути його кур'єру Нової Пошти чи відмовитись від отримання у відділенні Нової пошти.

А також, Ви можете приміряти, оглянути та придбати товари у м. Одеса, за адресою ТЦ «Сади Перемоги», магазин «Twin-Set», вул. Академічна, 28, 10:00-20:00, без вихідних.

За умовами компанії «Нова Пошта» кур'єрська служба не доставляє пакунки вартістю яких більше 49 999грн.

Оплата карткою без комісії на сайті (Visa, Mastercard)

На нашому сайті ми приймаємо оплату платіжними картами Visa/Mastercard. Cайт використовує протоколи HTTPS і SSL. Будь-які дані, що пересилаються між сайтом і браузером користувача, зашифровані, що гарантує безпечний перегляд та здійснення покупок. Оплату картами Visa і Mastercard забезпечує сервіс онлайн-платежів Portmone.com. Безпека оплати підтверджена міжнародним аудитом PCI DSS. Служба підтримки: тел. +380 (44) 2000922, b2bsupport@portmone.me


Способи оплати, що підтримуються:

1. дебетовою або кредитною банківською карткою;

2. за реквізитами на розрахунковий рахунок;

3. за допомогою сервісу Portmone;

4. післяплатою через службу доставлення;

5. через GPAY/APAY.

Безкоштовна доставка

Доставка товарів здійснюється службою "Нова Пошта":

1. У відділення/поштомат

2. Кур'єрська доставка за адресою

3. Самовивіз з магазину у м. Одеса

Обмін та повернення

Обмін та повернення

Повернення товарів, придбаних в інтернет-магазині Luxe Space, відбувається згідно Закону України «Про захист прав споживачів». Ви можете повернути товар протягом 14-ти днів з моменту покупки.

Як оформити повернення товару?

Якщо придбаний товар Вам не підійшов з певних причин - зв'яжіться з нами за номер телефону: +38 093 939 10 37 і ми оформимо повернення товару.

 

Товар може бути повернутий або обміняний за умови, що він не був у користуванні, його зовнішній вигляд зберігся в повному обсязі - без дефектів і слідів використання, з оригінальною упаковкою, а також з усіма лейбами, бірками, пломбами, етикетками та іншими знаками на місці.

Купальники, нижня білизна, шкарпетки, рукавички не підлягають поверненню або обміну.

 

Ви можете здійснити повернення товару в нашому магазині в Одесі. Пересилання товару Новою Поштою відбувається за наш рахунок у м. Одеса.

bottom of page